duminică, 17 iulie 2011

Nici vremea nu ţine cu Macsima?

Potrivit unui respectabil site, nişte averse de ploaie vor binecuvînta deschiderea celei de-a 40-a ediţii a Vacanţelor Muzicale. Categoric, vorbim de timp probabil, nu de certitudini. Zonele de tribună acoperite şi foişoarele sînt pregătite să îşi facă din nou datoria. Se poate sta în picioare şi sub foişoare, dacă vrei să faci act de prezenţă şi nu contează ce vezi sau pe unde vor fi boxele. Nu, nu ale cailor, pe-alea le cunoaştem - mă refer la sonorizare. Se ştie doar cît de minunată este "acustica" Bazei Hipice "Virgil Bărbuceanu" din Piatra Neamţ, pe malul Bistriţei şi la poale de deal.
Verificînd programul manifestărilor postat pe site-ul oficial, am lecturat o prosteală de prezentare a Filipissimei, zisă a fi CV. Sopranei Felicia Filip nu îi face nici un fel de serviciu, la ce traistă de bani publici încasează. Poate-i donează şi n-am aflat încă... Fiindcă, începem să realizăm, Dana Macsim e un nesecat izvor de surprize. Indiferent de unde vine apa.

Update 1: Ne apropiem de ora 21:00, momentul cu anunţatele averse de ploaie. Printre picăturile mele, de la definitivarea transcrierii unui interviu ciudat de inedit cu Mişu Apopii (boss-ul Camerei de Comerţ Neamţ), interviu pe care îl veţi găsi joi, 21 iulie, în "Mesagerul de Neamţ", am umblat în arhiva cu poze rare. Şi am găsit un personaj de patrimoniu naţional pe care nu îl văd stînd alături de Dana Macsim în vecii-vecilor.


Update 2: Uite că Macsima a avut noroc. Cu vremea, atît. Eu pun repede o poză cu fătuca şi soţul Filipissimei, că s-a dat la pachet. Omagialele, osanalele le găsiţi la alţii, cei fidelizaţi.


Altfel, bucuraţi-vă, oameni buni, e pe banii voştri. Dacă nu ştiaţi, în lumea civilizată nu ai voie să tulburi un cal cu aşa desfătări muzicale că te priponesc autorităţile cu Macsimă, pardon, maximă operativitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu