marți, 19 iulie 2011

Macsima şi vezica

După spectacolul asigurat de Mike Godoroja & The Blue Spirit şi Marius Mihalache, luni, la Vacanţele Muzicale, n-am putut decît să exclam Yes, they can!...
Simptatic şi popular, după cum îi e felul consacrat deja, Mike n-a ezitat să apară în poză cu lupul-nostru-cel-pitoresc, mă rog, înţelegeţi voi, cu Lupu.
Înainte să vă povestesc ce isprăvi a mai comis Macsima, încă o poză, mă mir cum de-am prins-o:
Aşa, ajungem la Macsima culturii judeţene. Poate c-o fi şi-un dar la ea, darul de-a strica inclusiv ce-i iese bine! Numai că eu cred că a gîndit. Şi, după ce-a gîndit de-ajuns, i-a ieşit concluzia că pietrenii atraşi de muzică se remarcă şi printr-o calitate comună ieşită din... comun: au vezică urinară mare şi puternică. Zău, nu am altă explicaţie convingătoare pentru tîmpenia de a nu pune mîna pe telefon, să sune la Salubritas, să aducă nişte toalete ecologice în baza hipică. La concursurile de călărie se aduc. De fapt, acuma realizez, ar mai fi o explicaţie: la Centrul de Cultură nu au prompter, să aibă domnişorica de pe ce citi. De scris, îi scriem noi, ne facem o pomană.
                                                                                                                                                                                                                                     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu