joi, 28 iulie 2011

Hai Liviu, hai!

Cine spune că e uşor a scrie despre prieteni de-o viaţă, cred că-i dus cu capul. Cine forţează şi dă lecţii de neutralitate, echidistanţă şi alte ficţiuni pompoase, cînd prietenul ziaristului se angajează într-o competiţie electorală, cred că-şi poartă capul pe umeri numai să nu-i plouă în gît.
Liviu Harbuz este prietenul meu. Din copilărie. Şi am convingerea că este unul dintre cele mai valoroase produse ale şcolii pietrene. Dacă nu din timpurile moderne, sigur din promoţia 1981. Veterinarul meu drag vrea să fie deputat după 21 august. Drag îmi este şi Adrian Rădulescu, numai că Liviu-i prietenul meu. Pe partea de gazetărie cred că mi-am făcut şi azi datoria onorabil. Aici, însă, nu mă poate opri nimeni să dau pe faţă speranţa şi încrederea că unul dintre membrii adevăratului Partid Piatra Neamţ va fi votat şi cu mintea, şi cu inima în Colegiul VI. Indiscutabil, pot fi comentat, judecat şi bălăcărit pentru atitudinea mea. Nu-i bai, nu mă pot dezice de viaţa mea. Harbuz e o parte din cea mai frumoasă parte a vieţii mele. Iar aceste rînduri şi gînduri sînt pur şi simplu o datorie de onoare destinată... alegătorilor unui om de onoare şi valoare.

(sursă foto: europafm.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu