sâmbătă, 12 noiembrie 2011
Abuz și mîrlănie la Kaufland
De cînd a devenit operațională, cu destui ani în urmă, șandramaua comercială ridicată în Piatra Neamț pe amplasamentul inițial al noii săli de sport este un nesecat izvor de rele tratamente administrate clienților. Kaufland e numele șandramalei. Ultima “realizare” în materie de abuz și mîrlănie este tratarea cumpărătorilor ca potențiali hoți. Sectorul de legume și fructe reprezintă unul dintre argumentele Kauflandului pe piața locală. Despre lămîi stricate, ceapă roșie putredă, piure de kiwi în coajă proprie, ciuperci înnegrite sau mango tare ca pavela s-a tot povestit degeaba. Cu răbdare, ai însă ce alege. Pui în pungă, legi punga și mergi la cîntar să iei abțibildul-etichetă cu preț și cod de bare. La ore de vîrf, cu vreo șase feluri de fructe și încă pe-atîtea de legume, mai ales dacă unul dintre cîntare nu merge, calvarul e garantat. De parcă nu era de-ajuns, joi seară, odată ajuns la casă o luai de la capăt. Fătuca taxatoare-încasatoare verifica și recîntărea fiecare pungă cu legume și fructe, nu și pe cele cu măsline, brînzeturi și alte produse cîntărite de prea-cinstitul personal de la galantarele Kaufland. Lămuriri, explicații nu capeți – impertinența pare a fi condiție de angajare. Caz concret: Irina Rotaru, casa 5. La intrare/ieșire este o tejghea de informații și schimbat fise de 50 de bani pentru cărucioare. O tanti resemnată, dar care își ferește ecusonul cu o abilitate incredibilă, se îndură în cele din urmă și spune că abuzul și mîrlănia poartă marca directorului Nicolae Dragoș. În zadar îi explici că ar fi bine să pună un anunț prin care să informeze pe prostul de client să nu mai piardă timp cu cîntăritul – în Kaufland, Nicolae Dragoș e stăpîn.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu