marți, 8 noiembrie 2011

Legea lui Piersic, Florin Piersic

De ce m-am temut aici, am scăpat luni seară. Spectacolul cu "Hoinărind printre amintiri" s-a ţinut în faţa a mai mult de 185 de spectatori, într-o sală murdară şi pe un frig umilitor. Adică, Stelian Grigore de la Casa de Cultură tot a pus de-o umilinţă.
Ce-a făcut Florin pe scenă nu se poate povesti. Mîndrul Dragăi Olteanu Matei a fost pur şi simplu fabulos. Tare-aş vrea să văd şi alţi actori mai proaspeţi ca vîrstă povestind, recitînd şi cîntînd timp de aproape 3 ceasuri.
Florin sosise la Piatra Neamţ din seara precedentă, dar am avut mari emoţii şi am nu am dat de veste. Îi mulţumesc pentru şarjele prieteneşti din timpul spectacolului şi confirm că aseară a făcut legea în urbea cu telegondolă. Legea lui Piersic înseamnă dragoste, respect şi devotament.


P.S. Florin a avut pe timpul spectacolului un înger păzitor care s-a ocupat de coordonarea tehnică şi artistică. Se numeşte Cristina Munteanu, e mama lui Sebastian şi Maximilian. Îi ştiţi, îi ştiţi cu siguranţă pe cei doi fraţi talentaţi de la Vocea României.

Un comentariu:

  1. ASA DIRECTOR PUS CU PILE DE NEVASTA-SA DE LA SINDICATE ASA INSTITUTIE. DACA ASTA IARNA ERA FRIG MERGETI ACUM SA VEDETI CE DUHOARE E SI CUM DANSEAZA INSECTELE PRINTRE SCAUNE.

    RăspundețiȘtergere