marți, 5 iunie 2012

Handbal pentru proşti


Gaţu, numele groparului
Am vrut să uit, nu să iert. Panarama de meci de handbal feminin dintre (ne)reprezentativa României şi nevinovata naţională a Greciei adunase, totuşi, peste 1.500 de suporteri sinceri, sâmbătă, în Sala din Deal de la Piatra Neamţ. Mi-a fost ruşine de acei oameni şi mi-am zis să las de la mine. Să uit cum se împiedica Ada Nechita. Să uit de indolenţa Valentinei Ardean Elisei care a ratat „cu tupeu” două aruncări de la 7 metri. Să uit de antrenorul-ruşine Radu Voina şi, mai cu seamă, de sinistrul Cristian Gaţu. În treacăt fie vorba, abia am reuşit să prind o semiceafă dreapta-spate a groparului handbalului românesc, fiindcă accesul în boxa de protocol era filtrat "cu tupeu" de vestita poliţie locală pietreană, aia condusă de nea Crăescu.
Meclă, poliţist, dubios
Din nefericire, nici în ziua în care fac de-un an de blogărit în nume propriu nu scap de blestemul lui Gaţu. Astăzi, conform  Adevărul , fostul handbalist de geniu a dezvăluit că va depune candidatura României pentru organizarea Campionatului European de handbal feminin din acest an, în locul Olandei, care a renunţat. Iată citatul care va merge la „inima” pietrenilor: „Chiar azi voi depune candidatura. Am vorbit cu premierul Victor Ponta, pentru a urgenta lucrările la sălile care ar putea găzdui meciurile din cele 4 grupe. Ar fi Piatra Neamţ, care nu este perfect omologabilă în acest moment, Bucureşti, Craiova, care este gata, dar mai are nevoie de dotări, şi Cluj-Napoca, unde există o sală de 7.000 de locuri”. Citiţi şi vă cruciţi: Sala din Deal nu este perfect omologabilă!!! Minte Gaţu, mint autorităţile noastre? Sincer, nu-mi pasă, îmi ajunge, m-am săturat de handbalul pentru proşti adus şi promovat la Piatra Neamţ de Gaţu şi inegalabilii săi apărători locali Valică Ouatu şi Dan Popa.
Anul trecut, când am scris în Mesagerul de Neamţ cum ne-a prostit Gaţu cu Trofeul Carpaţi la handbal masculin, iar pe cel feminin l-a dus la Reşiţa, Ouatu şi Popa n-au avut de ales, mi-au dat dreptate şi s-au jurat că nu-l mai apucăm pe gropar la Piatra. În plus, defilarea cu antrenorul Lucian Râşniţă cel-pofticios-la-fete, dat afară cu strigături de la Centrul Național Olimpic de Excelenţă de la Râmnicu Vâlcea, în 2009, pentru hărțuirea sexuală a sportivelor, a oripilat întreaga opinie publică.
N-a trecut mult şi am scris aici despre delirul lui Gaţu. El vazuse alt Campionat Mondial de Handbal.
Acum, revenind la spectrul unui nou exerciţiu de ospitalitate cu groparul handbalului românesc, se face loc şi de-o întrebare preliminară, pe deplin răcoritoare, care nu poate fi ocolită: cine a suportat cheltuielile pentru organizarea penibelelor „parade” cu Gaţu şi închirierea covorului de joc?... Cu siguranţă, subiectul nu se închide aici.

P.S. Dacă-mi trec dracii, încerc o versiune soft şi pentru site-ul săptămânalului. Dacă nu, nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu