sâmbătă, 23 iunie 2012

Bombo şi glonţul

Am avut şi altceva mai bun de făcut decât să-mi pierd timpul cu trimiterea Bombonatului la pârnaie şi tentativa sa de sinucidere. De-acuma subiectul începe să mă enerveze. Să mă explic.
Dreaptă sau nedreaptă, orice sentinţă dată de vreo instanţă de judecată poate fi comentată. E supremă pe pământ, dar nu e divină. Doar că în orice stat, care funcţionează cât de cât rezonabil, şi dacă e strâmbă, tot se execută. Iar îndoielile omeneşti nu pot fi anulate prin verdicte slobozite, vorba lui Vadim Tudor, pe gaura gurii de diverşi „baroni”. Indiscutabil, sunt intru totul de acord cu nişte vorbe consacrate de alţii: mai bine un vinovat în libertate, decât un nevinovat la puşcărie. Totuşi, nu înţeleg isteria cu marea personalitate a românilor, cu premierul fantastic. A fost un premier nepereche, aşa este, dar a consacrat aroganţa, corupţia, abuzul, sfidarea şi toate cele pe care românii nu au voie să le uite. Cine ţine minte guvernarea Năstase, cred că nu greşesc, a privit-o până şi pe Elena Udrea cu înţelegere. Poporul român real l-a condamnat demult pe cel de-al doilea soţ al Danei Miculescu. Şi azi cred că dacă nu divorţa de ea şi nu pleca în lume, prim-ministru ar fi fost primul ei soţ, pietreanul Dan Mircea Dumitrescu, cel supărat de ani de zile pe mine după ce hoitarii de la EvZ mi-au măsluit un material, dar au păstrat semnătura mea.
Cât priveşte tentativa de sinucidere, toată tevatura mi se pare sinistră, una asamblată şi umflată de televizuini şi acoliţii acestora. Pot avea înţelegere faţă de un bolnav în fază terminală, cu o boală incurabilă, care încearcă să-şi ia viaţa pentru a curma suferinţele. Atât. Bombonautul a probat doar că nu are demnitate. Era tulburat, se zice. Bine că nu era tulburat când extermina vânatul României sau când gira vânzări criminale din patrimoniul economiei naţionale. Admit, şi nu e prima dată, că a fost un bun ministru externe. Poate cel mai bun. Evident, nu v-aţi prins că făcea parte din plan, din construcţia unui personaj care a vut prea multă putere în România.şi al cărui vis era sceptrul de preşedinte. De frica lui şi Constituţia a fost modificiată în halul în care-o avem acuma. Să-l plâng c-a vrut să-şi tragă-un glonţ în cap?... Dacă scapă cu zile, mă gândesc să-i trimit copii după câteva pagini din vestitul Armaghedon din urmă cu vreo 8 ani, când hotăra destinele judeţului Neamţ stergându-se la fund cu un regretat senior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu