miercuri, 14 martie 2012

Mihai Gâdea, gîdele îngenuncheat de MRU

Update 1: Uite-aşa am ajuns să laud şi să recomand fără vreo ezitare comentariul-analiză semnat de Dan Tăpălagă pe HotNews.

Update 2: Uite-aşa, cu cîte o Ţeavă pusă să facă praf imaginea se poate duce dracului orice prestaţie de calitate. 

Ediţie de colecţie, cum se zice, în fapt una cu adevărat istorică, aseară la "Sinteza zilei", pe Antena 3. Mihai Gâdea (pe care cîndva l-am simpatizat) a fost umilit de premierul MRU (pe care nu l-am simpatizat niciodată). Stăpîn pe el, demonstrînd o logică imbatabilă şi o nesperată organizare superioară a "etajului superior", MRU a făcut uitate interviurile de serviciu, enervante, acordate ca ministru de Externe şi director al SIE. Din gîdele de serviciu al lui Dan Voiculescu rămăsese mai puţin decît o palidă, jalnică umbră.
Iată unul dintre pasajele care m-a încîntat:
Ungureanu: "Una din marile greşeli de logică este generalizarea. E ca şi cum eu v-aş întreba: dacă noi doi avem o problemă, înseamnă că patronul dumneavoastră are ceva cu tot guvernul? Eu nu merg pe aceste greşeli".
Gâdea: "V-a trebuit aproape 50 de minute ca să ajungeţi la domnul Voiculescu? Credeam că o să săriţi imediat".
Ungureanu: "Vă rog să nu încercaţi să duceţi discuţia în sensul acesta. V-am dat doar un exemplu de eroare de logică".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu