vineri, 27 ianuarie 2012

Gurnalism pe datorie: Dana Macsim şi Vasile Pruteanu



Am emoţii şi nu am.
Am emoţii pentru că nu e mare minune să ne trezim cu un site blocat. Despre Mesagerul ar fi vorba. A făcut deja anunţul unei exclusivităţi... sensibile. Perfectă la miez de noapte, cu două zile înainte de omagierea lui Ion Luca Caragiale, cel care nu s-a putut inspira de la Macsim şi Pruteanu. Faza-i că i-a anticipat, parol!
Nu am emoţii din simplul motiv că s-au săturat toţi de Dana Macsim şi Don Bazil Pruteano, mai puţin slugile şi partenerii care confirmă încă o dată că legea ni se aplică nouă, nu lor.
Ce-o să fie, ce-o să fie? Nimic, tandemul indestructibil merge mai departe. Gurnalista e de nelepădat, parol.

PS Uite-aşa mă îndatorez eu la Cristian Tudor Popescu, cetăţeanul care a denuţat gurnalismul...

Update: Nu se poate, din urlătura ziarizdei lipseşte o rimă: "Am venit ca să vă ur, Cu talanga de la ...ur".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu