vineri, 23 septembrie 2011

Turnaţi aici!...

Da, mai avem resurse, e bine. Şi relaxant.
Concursul Let's Do It, Neamţ  lansat de Mesagerul îmi aminteşte de o fază făcută cu mulţi ani în urmă lui Vasile Arhire, mare stăpîn la TVR Iaşi.
Prestam pe atunci - zi de zi, adică dimineaţă de dimineaţă - la un post local de radio şi făceam cu bună credinţă radio-alfabetizare europeană. Scos din sărite de aerele şi şmecheriile neicuşorului, am lansat un concurs: cine putea dovedi că Arhire (mare combinator de interese şi beneficii personale din sport) a achitat vreodată o notă de plată la o crîşmă din Piatra Neamţ, era invitatul meu la o cină privată. Vă daţi seama, n-a sunat nimeni. Pentru concurs. Căci de sunat au sunat Arhire să mă întrebe aproape bocind ce am cu el şi soţia lui Ticu Lăcătuşu să mă roage să-l las în pace pe ciubucar, că deja vorbea singur prin televizuină. Am şi eu sensibilităţile mele, nu puteam trece peste rugămintea Irinei Păcurariu - am închis concursul.
Acuma, după povestea asta, mă gîndesc să ofer o cină cui trimite o poză cu un cavaler de Malta în acţiune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu