marți, 25 decembrie 2018

Povestea textului despre darul de la "România, te iubesc!"

Ce urmează ţine mai mult de zona de mărturisiri, decât de gazetărie.
E greu de crezut că se va întâmpla încă o dată faza de aseară, din Ajunul Crăciunului - ediţia 2018. Nu-i un secret pentru apropiaţi, duminica, de la ora 18, cât ţine sezonul de emisiuni, îmi iau raţia de "România, te iubesc!" la Pro TV. După cum şi în timpul săptămânii sunt uşor dependent de participarea lui Cristian Diaconescu la "Jocuri de putere", emisiunea lui Rareş Bogdan, la Realitatea TV.
Aseară s-a întâmplat ceva ciudat şi tocmai de aceea am decis să amân programata ruladă de pui la cuptor, după o reţetă proprie şi să scriu textul - Un dar minunat de Crăciun pentru Piatra Neamţ. De la Pro TV şi „România, te iubesc!” - pentru Mesagerul de Neamţ.

Echipa RTI (sursă foto: Facebook)
Am crezut şi cred în continuare că cineva trebuia să semnaleze cumva, musai civilizat şi nu neapărat pentru pietreni şi nemţeni, ci pentru toţi urmăritorii mediului on-line, că în două reportaje a fost vorba despre două personalităţi din Piatra Neamţ. Adrian Pascu-Tulbure, ca personaj principal şi Adela Vrînceanu-Celebidachi, personaj principal asociat, dacă-mi este permisă formula, n-au avut parte de o prezentare a originii lor şi asta trebuia compensat într-un fel. Într-un fel... călduros.
Însă este cel puţin straniu că au lipsit aceste trimiteri, altfel curente, normale, care dau culoare şi au farmec. Asta nu înseamnă că pun la îndoială profesionalismul şi probitatea echipei RTI, şi nici nu îndrăznesc să fac vreo sugestie nepotrivită.
Mirarea e cu atât mai mare cu cât Adrian şi Adela sunt pietreni mândri, fără a mai vorbi - în spiritul conexiunilor atât de firesc exploatate constant de realizatorii de la RTI - de faptul că soţia lui Serge e din acelaşi judeţ cu tatăl său, ilustrul Sergiu Celibidache.
Aşa că am reţinut fondul şi l-am decretat dar minunat de Crăciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu