marți, 25 decembrie 2018

Crăciunul, orbul Jose Feliciano şi o veste pentru Sfântul Părinte Valerian

Au trecut doi ani, tot la Jose Feliciano m-am întors.
Spuneam în 2016: Bucuraţi-vă dragilor! Fără patimă, că nu prea ştim ce ne aşteaptă.
Vedeţi singuri câte ni s-au întâmplat... Drept este, unii bănuiam ce va veni, dar ne feream s-o spunem în clar. Nu de frică, nu. Doar pentru că nemaipomenit de fantasticul român merită tot mai puţin să-i deschizi ochii. Un orb ca Jose Feliciano vede incomparabil mai bine.


La acest Crăciun am să vă amintesc însă că Oamenii sunt Lumina . Am preluat mesajul şi l-am dat mai departe, la toţi  în aprilie 2016. Când românii au înţeles cine e Părintele Valerian după reportajul lui Alex Dima pentru România, te iubesc! difuzat în Duminica Învierii.

(sursă foto: cuvantul-ortodox.ro)
La începutul lunii decembrie am aflat prin Liviu Timuş că fostul actor Dragoş Pâslaru a preluat o bisericuţă - monument istoric, în satul Vătăşeşti, comuna Goleşti, judeţul Vâlcea. O renovează singur. Informaţiile primare se găseau în ziaruldevalcea.ro .
Între timp, am vorbit cu o frumuseţe de om sensibil şi talentat, actriţa Carmen Tănase şi cu însuşi părintele Valerian.
Urmăriţi cu atenţie Mesagerul de Neamţ . Vom intra în acţiune şi chiar mai mult decât atât. Măcar din simplul motiv că şi Dragoş Pâslaru a fost ras din istoria Teatrului Tineretului.

P.S. Peste câteva ceasuri revin cu povestea din spatele ultimului text din Mesagerul. Nimic nu-i întâmplător.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu