luni, 29 aprilie 2013

Andrei Chiliman bagă cărbuni şi săgeţi în Iniţiativă

Considerat de mulţi drept liderul Iniţiativei România Liberală (deşi neagă), Andrei Chiliman a acordat un interesant interviu Sabinei Fati pentru România liberă de astăzi. Strict ca exerciţiu de aducere aminte, nu altceva, am şi eu sublinierile mele.
Una: "M-am delimitat de Crin Antonescu pentru că a împins partidul în afara traseului occidental pe care l-a parcurs începând de la formarea sa în 1875. Desfiinţarea unor instituţii ale statului de drept este incompatibilă cu ­politicile liberale. Iniţial am cerut expli­caţii în interiorul partidului, dar nu am primit. Astă-vară am tras deci un semnal de alarmă, care este valabil pentru PNL şi astăzi".
A doua: "Crin Antonescu nu a spus niciodată că a fost o eroare ­semnarea documentului care prevedea clar desfiinţarea Curţii Constituţionale, a Agen­ţiei Naţionale de Integritate, a Departamentului  Naţional Anticorupţie".
Şi, ca digestia să meargă mai uşor, luaţi de aici:
Sabina Fati: Vă referiţi la Acordul dintre USL şi aşa-numitul Consiliu Naţional al Societăţii ­Civile ­reprezentat de Mircea ­Dogaru, numai că din partea liberalilor a semnat Daniel Chiţoiu, ­rămas preşedinte în locul lui Crin Antonescu, devenit preşedinte interimar după suspendarea lui Traian Băsescu.
Andrei Chiliman.: Da, dar dl. Antonescu nu a spus absolut nimic, iar pentru mine tăcerea lui şi a restului conducerii a fost un răspuns.

Altfel, lectură plăcută. Era să fie chiar un interviu-manifest, că tot sîntem în Săptămîna Patimilor.
Cu nedisimulat interes aştept să văd cine se asociază Iniţiativei în Neamţ. Faza-i că cine ar vrea nu e căutat, iar pe cine s-ar paria... nu vrea. (sursă foto: cotidianul.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu