marți, 28 februarie 2017

Lecturi de lucru despre un teatru pentru Sevil Shhaideh

Pe seama vizitei politice de lucru a ministrului Sevil Shhaideh, anunţate pentru astăzi în judeţul Neamţ, am "agăţat" deja un mic comentariu la textul din Mesagerul de Neamţ. Era imposibil să nu mă mănânce degetele şi să nu prestez clasica amintire a operaţiunilor de distrugere săvârşite împotriva Teatrului Tineretului sub steagul Regio.
Acuma, dacă tot nu am aflat despre vreo contramandare a vizitei, mă gândesc să dau un pic de lucru echipei personale de consilieri care cască ochii la ce se scrie pe aici cu acest prilej. Iată, mai jos, doar o selecţie de link-uri spre materiale de presă de referinţă, binecunoscute la vremea lor atât publicului, cât şi autorităţilor:

Mesagerul de Neamţ

Ceahlăul


La nevoie, mai am/ avem. Păcat că fostul administrator public al judeţului, Vlad Angheluţă, tocmai s-a retras la Târgu Neamţ. Pe vremea când era prefect, primise exact această listă de texte ca susţinere suplimentară pentru un material pe care intenţiona să-l trimită fostului ministru Liviu Dragnea.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu